"BednarSzok" był Niezależnym Internetowym Serwisem Informacyjnym poświęconym Zespołowi Szkół "Bednarska". Działał w latach 1999-2006.
Poniższe informacje prezentowane są wyłącznie dla celów archiwalnych.
 
Szukasz oficjalnej strony Bednarskiej? www.bednarska.edu.pl
27.04.2025, imieniny Sergiusza, Teofila, Zyty
BednarSzok >> Ochota dumna z Bednarskiej!

Newsy


Ochota dumna z Bednarskiej!
by Ludwik [21.01.2002]
Na pierwszej stronie najnowszego numeru lokalnej gazety ochockiej "INFORMATOR Ochoty i Włoch" można przeczytać artykuł "OCHOTA THE BEST!" w dużej części poświęcony naszej szkole. Czytamy w nim między innymi: "Należy pamiętać, że I SLO to niejako świeży nabytek naszej dzielnicy. Dwa lata temu sprowadziliśmy ich tutaj z ulicy Bednarskiej (...) Tak więc nasza ochocka młodzież ma możliwość uczęszczania do szkół elitarnych. Naprawdę "duma rozpiera" wszystkich, którzy przyłożyli kamyk do tej wielkiej sprawy. Drodzy nauczyciele, rodzice i uczniowie - tak trzymać."
CAŁY ARTYKUŁ >>>


K   O   M   E   N   T   A   R   Z   E
[tożsamość niepotwierdzona]Inna sprawa, że cały czas piszą o liceum i jego sukcesach, a ono, jak wiadomo nadal mieści się na Bednarskiej ;-)
nadesłał Ludwik dnia 21-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ciekawe, dlaczego nie piszą nic o sukcesach gimnazjum...
Z tego co widać, Bednarska jako gimnazjum wcale nie jest jedną z lepszych szkół, patrząc chociażby na wyniki próbnych testów na zakończenie szkół trzecich.
Podobno nie byliśmy nawet w pierwszej dziesiątce, co jak na tak dobrą szkolę jest wynikiem fatalnym.
nadesłał xxx dnia 22-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ludwiku! xxx-ie! czy wy naprawde uwazacie ze nasza szkola (gimnazjum)zasluguje na jakies wyruznienia? Znam wiele osub kture do powstawania elitarnosci naszej szkoly nie przyczyniaja sie ani troche. Ludwiku przeczytaj sobie jeszcze raz artykul Guliego i zastanow sie co mysla ludzie ktoze nas widzieli w kinie lub wracjacych z kina. Zenada! Beznadziej!
nadesłał jeden z uczniuw "elitarnego gimnazjum" dnia 22-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Nie wiem jak liceum, zle gimnazjum na pewno elitarne nie jest. Mowie tu o niektorych nauczycielach i uczniach. Natomiast to, ze chodzi tu duzo dzieci znanych osob to penie wynik zasady - "im drozsza szkola, ty lepsza" Osobiscie, jako uczen tej szkoly absolutnie nie uwazam, zeby byla ona elitarna. Mowiac o dobrej szkole mialem na mysli LICEUM i jego wyniki.
nadesłał XXX dnia 22-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Nie wiem, jak nazwać powyższe komentarze: śmieszne, smutne, czy tylko nieprzemyślane? Ode mnie kilka uwag:
1) Że nasze gimnazjum nie ląduje wysoko w rankingach. Liceum też nie od razu lądowało wysoko. Może za kilka lat? Poza tym: w jakich rankingach? Poza wynikami próbnego egzaminu nie znam żadnych. A te mogą świadczyć wyłącznie o stanie ŚREDNIM Komórkowców.
2) O rankingach wogóle. Nauczyłem się już nie przywiązywać do nich wagi. Bo o czym tak naprawdę one mówią? Albo o wynikach olimpiad (ale jeśli ktoś nawet jest zainteresowany udziałem w olimpiadzie, to w jednej, dwóch, więc sam ranking mu nic nie powie), albo o zdawalności na studia (ale brak informacji, na ile kierunków się zdawało, na który udało się zdać), albo... Bez różnicy. Rankingi tak naprawdę nic nie mówią o szkole.
3) "Im droższa szkoła, tym lepsza." Przepraszam, nic nie zrozumiałem. Radzę zerknąć, jak kształtuje się czesne w innych szkołach społecznych / prywatnych, i co za te pieniądze one oferują. I czekam na dalsze wyjaśnienia.
4) O jakości, elitarności naszego gimnazjum. O tej stanowią, jak sądzę, tworzący je ludzie. W dużej mierze uczniowie. Czy na jakość szkoły mogą pozytywnie wpłynąć ci, którzy odważnie (anonimowo) mówią o problemach (narzekają)?
Pozdrawiam
nadesłała Krzyś Sikora dnia 22-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Zgadzam się z opinią Pana Krzysia. Pozdrowionka dla Pana Krzysia
nadesłał Andys dnia 22-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Drogi "jeden z uczniów 'elitarnego gimnazjum'", wydaje mi się, że na razie przekazałem wyłącznie fakty co do artykułu w gazecie więc nie wiem skąd wysnuwasz wniosek, że uważam, że nasze szkoła zasługuje na wyróżnienie.
A co do wpisu pana Krzysia to rankingi może nic nie mówią o szkole, ale odczucia jej uczniów (np. tych, którzy wpisali się powyżej) - tak. Niestety tak.
nadesłał Ludwik dnia 23-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]"Drodzy nauczyciele, rodzice i uczniowie - tak trzymać." Widać, że nie napisał tego nikt z I SGiLO. Kompletna odwrotność zapisu konstytucji szkolnej. Nawyk komunistycznego systemu edukacji. Moi Rodzice też otrzymali swego czasu zawiadomienie, że wychowawczyni mojej Siostry dostała nagrodę ministra za "wychowanie w służbie socjalistycznej Ojczyzny Aleksandry K." Mentalność zmienić najtrudniej.
nadesłał Lobelio dnia 23-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Lobelio, nie przesadzaj, nie napisali "Tak więc nasi ochoccy nauczyciele mają możliwość uczenia w szkołach elitarnych". A dobre wychowanie nakzauje starszych wymienić na początku... Ja bym się nieczepiał pojedyńczych słów, nie moge zaprzeczyć, że w państwowych szkołach jest atmosfera o której piszesz, ale wnioskuje to nie na podstawie kolejności (może przypadkowej?)...
nadesłał Ludwik dnia 23-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Zgadzam się z panem Krzysiem.
Rankingi to tylko (do konca nie wiem jak to nazwac)cos na wzor statystyk, ktore zawsze sa nie do konca prawdziwe. Poza tym to jest jak z ocenami - nie zawsze odwzorowuja rzeczywisty poziom ucznia. Niektorym idzie na klasowkach gorzej, a innym wrecz na odwrot.
Chyba rzeczywiscie nie pisala tego osoba z naszej szkoly bo chyba zupelnie nie wie jak u nas jest naprawde.
POZDRAWIAM pana Krzysia i reszte.
nadesłała mama dnia 23-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]A na zdjęciu naszej szkoły Marek Górnicki wyjeżdza swoją limuzyną...
nadesłał Tomek Gajewski dnia 23-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ludwiku, nie znam do końca odczuć naszych (moich) uczniów. I szczęśliwie do końca nigdy znać nie będę. Zwróć jednak uwagę, że "xxx" wcale nie pisał(-a) o odczuciach. Ale nawet jeśli tylko o subiektywnych odczuciach mamy mówić, to patrz p.4 poprzedniego komentarza. Czyli: samo narzekanie nic nie zmieni. A na pewno nie poprawi.
Odczucia zresztą nie są jednoznaczne. Niektórzy, jak widać, mają troche więcej optymizmu.
Wreszcie: nie tylko odczucia, wyniki, poziom uczniów świadczą o jakości szkoły. Obawiam się, że nawet nie przede wszystkim. Sądzę, że najważniejsze jest, jak uczeń za kilka, kilkanaście lat odnajdzie się, będzie widział siebie w świecie. Jak będzie oceniał te kilka szkolnych lat. No właśnie , jak... Pytajcie absolwentów!! Pozdrawiam.
nadesłała Krzyś Sikora dnia 24-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Przepraszam za literówkę. "Trochę", nie "troche". Idę spać. Dobranoc.
nadesłała Krzyś Sikora dnia 24-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Pomijajac, ze sie wcale z nim/nia nie zgadzam, to wydaje sie, ze xxx-owi udalo sie osiagnac jedno - nareszcie na stronie Bednarszoku poraz pierwszy od jakiegos czasu pojawila sie przwdziwa dyskusja nad dosyc powazna sprawa - czy nasza szkola jest taka jak bysmy na prawde chcieli. Szkoda, tylko ze jej glowny sprawca pniekad stchorzyl i juz w niej nie uczestniczy.
nadesłał smerf dnia 25-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]A propos pytania absolwentów, o ich szkolne wspomnienia- sa bardzo dobre, aczkolwiek sami absolwenici zaznaczaja, ze obecne gimnazjum znacznie rozni sie od tego, co ta szkola reprezentowala przed kilkoma laty, gdy ja konczyli.
Trzeba wziac pod uwage, ze wielu ma mlodsze rodzenstwo na Raszynskiej i sa na biezaco w sprawach tejze szkoly. NIE oznacza to wcale, ze szkola zmienila sie na gorsze. Pozdrawiam.
nadesłał pucek dnia 30-01-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Czyż ten artykuł nie jest żałosny? Tak jak Ludwik zauważył nie jesteśmy I SLO tylko jedynie gimnazjum które jest ciągle nazywane Bednarska lub liceum... oni [redakcja informatora ochoty i wloch] uwazaja ze to ich zasluga to nie jest ich ani nasza tylko uczniow liceum... i tak jak Krzyś Sikora napisał że nie ma sensu robić takich rankingów że może na podstawie olimpiad mają być one robione?! i ma Pan rację... nie wiem może ochota ma jakieś kompleksy i chce je zakryć osiągnięciami innych... nie mam pojecia... ale chyba naprawde mam racje tytulowac artykul Ochota The Best idiotyzm... Pozdrawiam wszystkich moich 'elitarnych' kolegów i nauczycieli.
PS. co mamy trzymać?! jak napisali na koniec "Drodzy nauczyciele, rodzice i uczniowie - tak trzymać."
nadesłał Guli dnia 03-02-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Fsktycznie pisza jakby to byla ich wielką zaslugą, ze wybralismy sobie taki a nie inny budynek, na Ochocie, a nie na przyklad gdzies na Pradze. Poza tym z tego co wiem to dosyc malo osob z ochoty chodzi do naszego "elitarnego" gimnazjum. Nie rozumiem tez czemu pisza o liceum. Jak widac nie chca przyjac do wiadomosci ze liceum ze swoimi wynikami i rankingami miesci sie na Bednatrskiej a nie na ich "wspanialej" Ochocie obok ich "wspanialych" szkol.
nadesłał BABA dnia 03-02-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Jestem mamą uczennicy klasy pierwszej i przypominam, ze niektorzy wybieraja to gimnazjum nie z powodu rankingow ani "elitarnosci", ale ze wzgledu na atmosfere, stosunki miedzy uczniami i nauczycielami oraz sposob przekazywania wiedzy! A tych, ktorzy narzekaja najbardziej wyslalabym na tydzien do rejonowego gimnazjum. Pozdrawiam!
nadesłała mama dnia 04-02-2002
[tożsamość niepotwierdzona]To dobrze, ze przynajmniej jeden rodzic wie o co w tym wszystkim chodzi!

nadesłał BABA dnia 04-02-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Tych którzy nie pamiętają lub nie chodzili jeszcze wtedy do szkoły informuje, że to nie jest tak, ze „wybralismy sobie taki a nie inny budynek”. Budynek był przydzielony na mocy przetargu, a nasza szkoła miała wielu mocnych konkurentów. Wyłącznie od radnych dzielnicy Ochota zależało czy nasza szkoła będzie w tym budynku czy nie. Oni dali naszej, a nie innej, ten budynek i to JEST ICH ZASŁUGA.
nadesłał Ludwik dnia 04-02-2002
[tożsamość niepotwierdzona]No tak...nie chodzili jeszcze wtedy do szkoly...
Ale nie rozumiem czym tu sie tak chwalic. Liceum jest na Bednarskiej, a o gimnazjum ani slowa. Tak jak by nie byli dumni, ze maja nas u siebie.
JAKO GIMNAZJUM.
nadesłał BUGATTI dnia 04-02-2002
[tożsamość niepotwierdzona]To nie oni sprowadzili tu nasze gimnazjum ale nasza szkoła bardzo długo starała się o ten budynek to już nie jest zasługą Ochoty!
nadesłała ola dnia 04-02-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Serdecznie witam pierwszego Rodzica wśród pisujących bednarszokowe komentarze. Wreszcie mamy tu wszystkie cztery stany. Pani Mamo (zabrzmiało zabawnie), pani komentarze czytam z radością. Pozdrawiam serdecznie.
nadesłała Krzyś Sikora dnia 04-02-2002

D  O  D  A  J    K  O  M  E  N  T  A  R  Z
Aby dodać komentarz zaloguj się lub napisz jako gość. Zalogowanie się jest wysoce zalecane.

UWAGA! Prawdopodobnie posiadasz już konto przy pomocy którego możesz się zalogować. Szczegóły...
BednarSzok.pl 1999 - 2006
Pewne prawa zastrzeżone