"BednarSzok" był Niezależnym Internetowym Serwisem Informacyjnym poświęconym Zespołowi Szkół "Bednarska". Działał w latach 1999-2006.
Poniższe informacje prezentowane są wyłącznie dla celów archiwalnych.
 
Szukasz oficjalnej strony Bednarskiej? www.bednarska.edu.pl
01.06.2026, imieniny Gracji, Jakuba, Konrada
BednarSzok >> Plagiat i jego nowe ławki...

Newsy


Plagiat i jego nowe ławki...
by Guli [27.03.2002]
Jak informują mnie posłańcy z Plagiatu zostały im zniszczone ławki. Niby nic w tym nadzwyczajnego. Ale ławki które zostały zniszczone przez pomazanie, przez Plagiat zostały wczesniej odmalowane... Plagiat domaga się krwi tego kto to zrobił... włożyli dużo wysiłku w odnowienie swoich ławek... a tu nagle przychodzi jakiś tuman i zaczyna im mazać po nich... zgroza... ludzie opanujcie się... już niedługo będziecie mogli się wyrzywać na specjalnie wyznaczonym miejscu do malowania... ale trochę cierpliwości...


K   O   M   E   N   T   A   R   Z   E
[tożsamość niepotwierdzona]Guli ma rację, to naprawdę nie było zbyt miłe. Totalny brak szacunku dla czyjejś własności. Nawet nie czyjejś, naszej wspólnej!!!
nadesłała ewa & Kasik dnia 27-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]jestem z plagiatu i sama malowałam te ławki...
wiem,że raczej mażąć po nich nie zastanawiamy sie, co robimy...
ale może pomyślcie o tym, ze ktoś poświęcił sporo czasu, aby doprowadzić te ławki do porządku... z góry wielkie dzięki w imieniu mojej klasy(tj.plagiatu)...
nadesłała lia dnia 27-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Moja klasa też jakiś czas temu miała nowe, piękne ławki (co prawda dostaliśmy je, a nie sami odnowiliśmy). W tej chwili nie są już piękne. Plagiat musi się pogodzić z faktem, że w szkole jest dużo bezmyślnych ciołów... to wszystko.
nadesłał kloszard dnia 27-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]ja sama szczerze mówiąc ławki nigdy nie "zniszczyłam" ale moja ławka (az do czasu podjęcia decyzjii o skrobaniu)była cała pomazana i szczerze mówiąc zupełnie mi to nie przeszkadzało, a nawet uważam, że moja ławka była ładniejsza po pomazaniu... no ale cóż widocznie jestem jakimś odłamem w naszym szkolnym społeczeństwie, bądż też wyjątkiem popiertajacym wandalizm...nazywajcie to jak chcecie ja mojego zdania na ten temat nie zmienie!
nadesłała ona dnia 27-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]No nareszcie normalny czlowiek(nic nikomu nie ujmujac) brawo ona!!!!!!!!
Ja tez uwazam ze lawki pomazane sa o WIELE ladniejsze niz te piekne i czysciutenkie...
nadesłał Błajan dnia 27-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]tak, takie sa ciekawsze i bardziej takie czyjeś, a nie bezosobowe, bezimienne, wyczyszczone lawki!
nadesłał m&m dnia 27-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]wiecie co? W sumie jestem po obu stronach. A sprawka wygląda następująco- kiedy w pojej klasie padł pomysł pomalowania ławek, byłam załamana, bo tak jak mówicie,pomazane łąwki uważałam za bardziej "osobowe", a mogę nawet powiedzieć, że częściowo nada tak uważam. Ale z drugiej strony, na pierwszy rzut oka jak się wchodzi do klasy, to takie pomazane łąwki wyglądają, co tu dużo mówić- obskórnie! Obydwie strony mają swoje racje i nikt teg nie rozstrzygnie:)
nadesłał TOLKA dnia 27-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Jeśli ławka jest ładnie pomalowana/posprayowana to na prawdę lepiej wygląda. Trochę mniej ciekawie wyglądają po prostu napisy markerem. Ale mazanie po ławce, która celowo ma być czysta, albo została pracochłonnie upiększona przez właściciela to wandalizm!! Kiedyś bardzo męczęłąm się nad swoją, a po paru dniach nagle pokryła się tagami (w dodatku podrobionymi). Wtedy też żądałąm krwi.
nadesłał Y dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]tak właściwie w tej sprawie nie mam zdania...(a zdarza mi się to rzadko) moja ławka jest trochę... hmmmm... "pomazana"? i jeśli mam być szczera to nie przeszkadza mi to specjalnie... nasza szkoła jest i chyba ma być orginalna, prawda?
nadesłała uta dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Z tego co sie dowiedzialalm dwuch uczniów z Plagiau powiedzialo glosno ze niechce mec pomalowanej lawki.Kiedy inni pomalowali im te lawke oni powiedzieli ze nie maja nic przeciwko temu zeby ktos mazal na ich lawce. Wtedy wszyscy(lub prawie wszyscy) inni ucziowie swierdzili ze ci koledzy poieraj wandalizm etc.etc. Ja uwazalam ze w naszej szkole jest demokracja, czyli prawo do wlasnego zdania a tu nic z tego. :-(
nadesłał Ktos dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Moim zdaniem każdy kto chce powinien miec prawo do pomalowania SWOJEJ ławki. Każdemu podoba się co innego, ale gdyby ci co maluja ławki malowali by tylko po swoich ławkach to chyba nie byłoby większego problemu. W końcu osób malujących nie jest baaaardzo dużo i gdyby tylko ich ławki były pomalowane to efekt nie był by tak przerażajcy, że wchodzi sie do klasy a tu kazda ławka inna tylko np.w jednej klasie 3 pomalowane ławki w innej 2 a w innej 0. To by chyba nie wyglądało najstraszniej...
nadesłała ona dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Moim zdaniem każdy kto chce powinien miec prawo do pomalowania SWOJEJ ławki. Wydaje mi się też ze gdyby było dozwolone malowanie po własnej ławce to gdyby wszyscy to przestrzegali (nie pod groźbą rozprawy sądowej czy kary bednarowej lecz pod wpływem zdrowego rozsądku) to każda ławka miała by "osobowość" ,czymśby się wyróżniała. I tak jak my-uczniowie taj szkoły różnimy się od siebie tak nasze ławki odzwierciedlały by choć odrobinę nas samych. Uważam ,że to byłoby naprawdę z sensem...o ile każdy mazał by po swojej ławce w swojej klasie, a nie tam gdzie akurat się znajdzie z piszącym markerem i odrobiną weny twórczej...
nadesłała ona dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Zgadzam się z powyższym. Nic dodać, nic ująć.
nadesłał x dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Dokładnie. Ale fajnie by jeszcze było, żeby malowali swe ławki w ten sposób, by pasowały do reszty klasy
nadesłał Y dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona] Drogi ~x dzięki za uznanie
:-> Drogi ~y popieram. W mojej klasie przerabialiśmy już parę akcji: była już jedna fioletowa, jedna czerwona, jedna granatowa, dwie blekitne i dwie srebrne ławki...niepowiem...ślicznie to u nas na pewno nie było...nic do siebie niepasowało i mimo tego, że kazdy kto malował zainwestował w to zarówno swój czas jak i kasę (spraye nie biorą sie w koncu z powietrza...) efekt wcale nie był najlepszy skończyło się na tym, ze wychowawca zażądzil skrobanie i malujemy lawki na dwa ustalone glosowaniem kolory. Nic nie mówie ale już mnie korci, zeby postawic jakiś nie calkiem minimalny i nie do końca niewidoczny tag w rogu mojej lawki...
nadesłała ona dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Tak ogólnie to wracając to tematu newsa, czyli do ławek w plagiacie to powiem szczerze, że 100 razy bardziej podobały mi sie ich ławki jak było widać resztki zielonej farby pod masą napisów. Jak wchodzilam do ich klasy to wiedziałam ,ze ktoś tam przedemną kiedys był, a nie tak jak teraz- normalnie czuję się jakbym odkryła nową planetę, mówię szczerze...
nadesłała ona dnia 28-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]U mnie w klasie też przez cały zeszły rok trwały kontrowersje wokół ławek. Część była ciemnozielona, jedna rezedowozielona, jedna czarno-niebieska, czarno-niebiesko-pomarańczowa... A razem wyglądały jakby... hmm... trudno to określić. W każdym razie DOŚĆ CIEKAWIE. A potem jeszcze były problemy z tym, jakie to napisy widnieją na ławkach... A w tym roku daliśmy sobie z tym spokój. I jakoś nam się gorzej nie żyje. A klasa z czystymi ławkami wygląda nieswojo, łyso, jak bezludna wyspa czy jak to tam jeszcze można nazwać.
nadesłał Y dnia 29-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Zgadzam się że w tej szkole jest demokracja dlatego właśnie u nas w klasie (Plagiacie) było głosowanie kto jest za pomalowaniem ławek a kto przeciw i przegłosowaliśmy że będą one pomalowane może niektórym się to nie podobało ale większość była za. Pozatym pomyślcie o tych osobach które te ławki skrobaly i malowaly to naprawdę była ciężka praca a tu nagle przyjdzie taka osoba i sobie pomaże po tej odmalowanej ławce. Nawet tygodnia te ławki nie utrzymału się w czystości. Być może pomazane ławki lepiej wyglądają ale trzeba uszanować pracę innych. Jak ktoś chce to niech sobie maże po swoich ławkach w swojej klasie.
nadesłał Z dnia 29-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Macie bardzo nudne nicki Y i Z
nadesłał ALFABET dnia 29-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]~Z: uważanie pomazanych ławek za ładniejsze nie oznacza, że się maże po czystych cudzych (przynajmniej w moim przypadku)
~drogi ALFABECIE ty to dopiero masz nudny nick! Bo w alfabecie mieści się 34 takich przenudnych liter jak A,Ą,B,C,Ć,D,E,Ę,F,G,H,I,J,K,L,Ł,M,N,O,Ó,Q,P,R,S,Ś,T,U,V,W,X,Y,Z,Ż,Ź...
nadesłał Y dnia 29-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ja nie mam nudnego, bo jak sam swierdziles, ja mam duzo takich liter, ktore w osamotnieniu wydaja sie jeszcze bardziej nudne. Mnie tez mozna odroznic od innych.
nadesłał ALFABET dnia 29-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Mam wrażenie że "ona" chodzi do klasy Kompromis...
Co do mazania po ławkach to powiem szczerze że w naszej klasie oskrobanych zostało tylko parę ławek i te nie oskrobane wyglądały dużo lepiej... Gdy ja pomalowałem sobie ławkę to też na początku strasznie się denerwowałem gdy na mojej czyściutkiej, pięknej ławce pojawiały się napisy... nie tagi tylko obleśne napisy. Ale potem chcąc nie chcąc przyzwyczaiłem się do tego i jakoś przeżyłem.
nadesłał Bosaq dnia 30-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Jedna osoba z Plagiatu powiedziala zeby Ci co maluja w ich klasie malowali u sie bie...
Juz wczesniej wspomnialam o 2 uczniach z Plagiatu ktorzy chcieli malowac na swojej lawce i niemoga...
Wiec drogi/droga? Z czemu tamci ludzie maja mazac u siebie skoro wy wlasnym uczniom tego nie pozwalacie robić...
nadesłał Ktoś dnia 31-03-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Daltego że u nas w szkole jest demokracja i przegłosowaliśmy większością klasy że ławki będą pomalowane. I w tym momęcie te dwie osoby nie mają nic do powiedzenia a jeśli chcą mazać po ławkach to niech je potem same odmalują.
nadesłał Z dnia 01-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]demokracja...
jest w naszej szkole, żeby wszystkim było dobrze...
a jak to niemożliwe, to większości...
jeśli 2 osoby chcą stare ławki, a 17 osób odmalowane...
chyba wiekszością jest 17, a nie 2...
jak jestem w błędzie, to niech ktoś mnie z niego w końcu wyprowadzi...
nadesłała lia dnia 02-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]droga liu masz rację ja też tak uważam tw dwie osoby nie mają wyjścia będą musiały zaakceptować nowe ławki.
nadesłał Z dnia 02-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]dzieki...
przynajmniej sie nie dowiedziałam, że dwa to większość(a nie 17...)
ale może ktoś jednak będzie chciałamnie przekonać, że nie mam racji...
nadesłała lia dnia 02-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Tak 17 z pewnością jest większe od 2...
No ale oprócz demokracjii mamy też chyba w szkole wolność słowa i prawo do wyrażenia własnego zdania. Nie mówie że jeżeli dwóm osobom ławki bez napisów się nie podobają to mają prawo do pomazania wszystkich ławek w szkole...jednak wydaje mi się (może niesłusznie) ,ze jeżeli klasa ustaliła odnawianie nie jednogłośnie lecz przewagą iluś (w tym przypadku wielu) głosów, klasa powinna tak załatwić sprawę zeby wszyscy byli zadowoleni... np.każdy ma prawo po odnowieniu ławek do "ozdobienia" SWOJEJ ławki ,ale w granicach ustalonej wspólnie normy...np. no niewiem...nie można posprayować ławki, ale np.można ją podpisać swoim tagiem np.na czarno. Chodzi mi o jakiś korzystny dla wszystkich....kompromis?
Wiem ,ze to trudne ale byłoby na prawdę fajnie gdyby każdy był zadowolony z wyglądu swojej klasy i ławek.
P.S. ~Bosaq może i masz rację z tym Kompromisem...

nadesłała ona dnia 02-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Tak 17 z pewnością jest większe od 2...
No ale oprócz demokracjii mamy też chyba w szkole wolność słowa i prawo do wyrażenia własnego zdania. Nie mówie że jeżeli dwóm osobom ławki bez napisów się nie podobają to mają prawo do pomazania wszystkich ławek w szkole...jednak wydaje mi się (może niesłusznie) ,ze jeżeli klasa ustaliła odnawianie nie jednogłośnie lecz przewagą iluś (w tym przypadku wielu) głosów, klasa powinna tak załatwić sprawę zeby wszyscy byli zadowoleni... np.każdy ma prawo po odnowieniu ławek do "ozdobienia" SWOJEJ ławki ,ale w granicach ustalonej wspólnie normy...np. no niewiem...nie można posprayować ławki, ale np.można ją podpisać swoim tagiem np.na czarno. Chodzi mi o jakiś korzystny dla wszystkich....kompromis?
Wiem ,ze to trudne ale byłoby na prawdę fajnie gdyby każdy był zadowolony z wyglądu swojej klasy i ławek.
P.S. ~Bosaq może i masz rację z tym Kompromisem...

nadesłała ona dnia 02-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ale w ten sposob nigdy nic nie moznaby ustalic w zadnej klasie, wg zasady "jezeli wiekszość ma poglądy niezgodne z moimi,to ja mam w nosie demokrację" Na przykład jakas klasa zadecydowała w demokratycznym głosowaniu, ze malują ściany na zielono, a ktos na to "ja nie zgadzam się z większością, pozwólcie mi mieć mój kawałek ściany w kolorze czerwonym" I co wtedy?? To chyba bez sensu..
nadesłał wow dnia 04-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]To raczej na pewno bez sensu, ale w wypadu ścian można np.zrobić coś takiego, że pomalują całość na zielono i zrobią np.czerwone kaloryfery i parapety.
~wow W demokracji zawsze jest chociaż cień szansy na lepszy, lub gorszy kompromis.
nadesłała ona dnia 04-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]nawet jeśli to mało realne, to życzę Tobie, sobie i wszystkim, aby mieli do czynienia właśnie z taką demokracją (przynajmniej w naszej szkole)
nadesłał wow dnia 04-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]w naszej klasie był przez moment pomysł żeby podzielić ściany na 20 równych części i żeby każdy miał swoją część pomalowaną na swój kolor...

nadesłał Bosaq dnia 05-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]a teraz gd wreszcie wybraliśmy kolor ławek, okazało się że musimy je zmienić, bo "są drogie"...
Tak jakby nie mozna było pójść do innego sklepu...
Jest taki np. koło mnie...
nadesłał krzych dnia 05-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Coś ty ~krzych? Serio zmieniamy? jeżeli to prawda to juz jestem smutna- Boże jeszcze jedno demokratyczne głosowania w naszej super dogadującej się klasie!? Nie no po prostu czysta rozkosz!
nadesłała ona dnia 07-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]No nie? Dwie godziny wychowawcze w plecy...
nadesłał Bosaq dnia 08-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]dwie godziny wychowawcze ni z PANEM wychowawcą to coś czego każdy w naszej cudownej i zgranej klasie nie może się doczekać... (to z tymi 20 kolorami to był tylko pomysł za panowania p. Kwiatka)
nadesłała plotka dnia 09-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ech, stare czasy za tow. Kwiatka...
nadesłał krzych dnia 09-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Nie powinniscie umieszczac Nie powinniscie pisac nic o Panu Kwiatku na Bednarszoku. To jest juz zamkniety temat, KOMPROMIS ma nowych wychowawcow i koniec. Wspomnienia zostawcie sobie na rozmowe w swoim gronie.
nadesłał kiki dnia 09-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]WYDAJĘ MI SIĘ ŻE KIKI GDZIEKOLWIEK ( A MOŻE GDZIE KOLWIEK) SIĘ WPISUJE, TO TYLKO ZA PRZEPROSZENIEM OCHRZANIA WSZYSTKICH ŻE KOGOŚ OBGADUJĄ LUB SĄ ZŁOŚLIWI. PROPONUJĘ NADAĆ JEJ MIANO BEDNARSZOKOWEJ PRZYZWOITKI!!!
nadesłała ka dnia 10-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Jak morzesz! Nie doceniasz szlachetnych uczuć kierujących kiki. Tylko dzieki niej nie nurzamy sie jeszcze w bagnie karczemnych plotek. Hwała tobie, kiki! Nie daj się zrazić i kontynuuj (a nawet kontynuuj dalej) swą apostolską działalność.
nadesłał F.L. dnia 10-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]To nieprada że JESZCZE NIE NURZAMY SIE W BAGNIE KARCZEMNYCH PLOTEK, niestety. Jak pojawia się na BS jakis poważny temat, to komentarze pisza tylko p. Krzys i redakcja BS, ale kiedy jest okazja do obsmarowania kogos, to wszyscy sa zainteresowani i zaraz jest kilkadziesiąt wpisów...
nadesłał m. dnia 11-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]To już lekka przesada - powiało glątwą. m. pozostaw kiki umoralnianie nas, robi to z większym wdziękiem.
nadesłał Fik.L. dnia 11-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]nie zamierzam zaprzeczac
nadesłał m. dnia 11-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]I co wy na to, że wszystkie ławki we wszystkich klasach maja być odmalowane i odindywidualizowane, aby sale wyglądały grzecznie, kulturalnie i w ogóle cacy!!?
nadesłał m. dnia 12-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]..::BEZ KOMENTARZA::..
nadesłał Bosaq dnia 12-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Do tychczas staralem sie niezabierac glosu ale teraz musze...
Droga lia chcial bym zauwazyc ze tych dwoch uczniow chcialo malowac tylko na swojej lawce...
Co do kiki to nie mam zdania Pana kwiatka nie znam i tyle...
Bosak niedlugo koncert Pijani Powietrzem(PFK+EGO) idziemy???
nadesłał Błajan dnia 12-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Jak zalatwisz bilety to mozemy isc...
nadesłał Bosaq dnia 13-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Błajan właśnie o to chodzi że cała klasa nie chciała aby te dwie osoby malowały nawet po swoich ławkach, chcieliśmy mieć czyste ławki!
nadesłał Z dnia 13-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Wiwat czyste, społeczne, ławki! ;)
nadesłał krzych dnia 13-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Wiwat wiwat tow.Krzysiu
nadesłał Bosaq dnia 13-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Moim zdanie czyste ławki są oblesne, a tak wogole to ja chyba czegos w idei naszej szkoly nie rozumiem...nie raz slyszalam jako haslo przewodne naszej szkoly:
"szkola jest dla uczniów!".
To dlaczego jezeli ktos chcę malowac swoją lawkę (a wydaje mi się ze jest sporo takich osób)to mu nie wolno, przeciez to m.in. dla niego [podobno...] jest ta szkola. Od obu Pań Dyrektor słyszałam ,ze ławki są obrzydliwie poniszczone i ,ze kiedy bylo jakies spotkanie nauczycieli różnych krajów w naszej szkole to nasi nauczyciele nie byli w stanie zapelnic dwoch klas czystymi lawkami.
Przepraszam moim zdanie tym wszystkim ludziom nie przeszkadzaly te napisy, a nawet jezeli to my na co dzien urzywamy tych lawek i chyba wazniejsze jest zdanie nas-uczniow, a w mojej klasie jako powód malowania ławek zostal podany wlasnie ten argument: "nauczyciele z obcych krajów musieli siedzieć przy takich brzydkich, pomazanych...brudnych ławkach!" Dla kogo w koncu jest nasza szkola?i te ławki? i pod kogo mają one byc zrobione? pod uczniów, czy pod obcych ludzi bywających w naszej szkółce przelotnie... Bylabym wdzieczna za wyjasnienie mi przez kogos tych rzeczy...
z gory dzieki.
nadesłała nowa dnia 14-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]nowa ja bardzo chętnie Ci to wyjaśnię. Mówicz że ławki są dla ucznów - zgadzam się dlatego właśnie uczniowie decydują o ich wyglądzie. To nie wychowawczyni kazał nam(Plagiatowi) pomalować ławki. To my chcieliśmy aby wyglądały czysto.Były małe wyjątki które nie chcialy czystych ławek ale jak było już muwione u nas w szkole jest demokracja i te osoby nie miały wyjścia musiały je zaakceptować.
Rzeczywiście ławki powinny być dla ucznów ale przecierz ławki świadczą o naszej szkole i jeśli przyjdzie jakiś nauczyciel z innej szkoły i zobaczy takie brudne ochydne ławki to może sobie coś złego o nas pomyśleć.Byc może wielu osobom nie podobają się czyste ławki ale czy to powud by je niszczyć??? Może ktoś mi to wyjaśni!!!
nadesłał Z dnia 14-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Pojęcie niszczyć może być różnie odbierane drogi Z. Jak to powyżej opisałeś, jeśli komuś się nie podobają czyste ławki to czy musi je niszczyć? Dla wielu jest to niszczenie a dla innych jest to uosobianie, lub przemalowywanie ławek na ładniejszy kolor(ich zdaniem kolor markerów, korektorów itp.). Drogi Z zgadzam się z tobą całkowicie i uważam,że powinniśmy szanować czyjąś pracę a nie ją niszczyć.
nadesłała Rzeczka dnia 14-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ostatni news:
ławki będą pomarańczowo - czarne (na tygrysa)!
Super Patent!!!
nadesłał krzesimir dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]fajnie!
nadesłał krzych dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]ja uważam że jeżeli ławki są pomazane ale estetyczne to jest w porządku (tak było n.p z granatowo-czrwoną ławką cłopców z kompromisu) ale jeżeli ktoś sobie maluje ławkę na jakiś tam kolor a potem marze po niej korektorem lub markerem że ziuta się kocha w kaziu, albo że gienia jest głupia, gruba i brzydka to już lekka przesada. moim zdaniem ławki mogą być pomazane ale żeby to wyglądało estetycznie.
nadesłała Kafka dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Myśle ze piszac "pomazane estetycznie" masz na mysli po prostu pomalowanie ich na jakis kolor...
nadesłał Bosaq dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona] Według mnie nie ma czegoś takiego jak "pomazanie estetyczne" albo są ławki ładnie pomalowane na jeden kolor albo pomazane pisakami i korektorem i to według mnie nie jest estetyczne!!! Jeśli ktoś ma inne zdanie to niech mi wytłumaszy!!! Mam wielką proźbę do wsztstkich którzy pażą po ławkach. Gdy je przemalujemy na tygryska to bardzo proszę uszanujcie naszą pracę i nie mażcie po nich jeśli macie potrzebę pomalowania to ustalcie w swojej klasie że można u was malowac i malujcie ale nie niszczcie nam naszej pracy!!!
Dzięki Rzeczka że sie zgadzasz!!!!
nadesłał Z dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Według mnie nie ma czegoś takiego jak ławka "pomazana estetyczne" albo są ławki ładnie pomalowane na jeden kolor albo pomazane pisakami i korektorem i to według mnie nie jest estetyczne!!! Jeśli ktoś ma inne zdanie to niech mi wytłumaszy!!! Mam wielką proźbę do wsztstkich którzy mażą po ławkach. Gdy je przemalujemy na tygryska to bardzo proszę uszanujcie naszą pracę i nie mażcie po nich jeśli macie potrzebę pomalowania to ustalcie w swojej klasie że można u was malowac i malujcie ale nie niszczcie nam naszej pracy!!!
Dzięki Rzeczka że sie zgadzasz!!!!
nadesłał Z dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Według mnie nie ma czegoś takiego jak ławka "pomazana estetyczne" albo są ławki ładnie pomalowane na jeden kolor albo pomazane pisakami i korektorem i to według mnie nie jest estetyczne!!! Jeśli ktoś ma inne zdanie to niech mi wytłumaczy!!! Mam wielką proźbę do wsztstkich którzy mażą po ławkach. Gdy je przemalujemy na tygryska to bardzo proszę uszanujcie naszą pracę i nie mażcie po nich jeśli macie potrzebę pomalowania to ustalcie w swojej klasie że można u was mazać i mażcie ale nie niszczcie nam naszej pracy!!!
Dzięki Rzeczka że sie ze mną zgadzasz!!!!
nadesłał Z dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Sory za to powtarzanie ale przez przypadek dodałam 3 komentarze a nie jeden!!!
nadesłał Z dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Jak widzę Pan Z dobitnie i aż 3 razy próbuje nam przetłumaczyć o poszanowaniu czyjejś własności, co mi się bardzo podoba. Proszę więc o utrzymanie czystości naszych ławek.
nadesłała Rzeczka dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Pani Z!!!
nadesłał Z dnia 15-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]No jasne,że tak PANI Z. Myślę, że tygrysek na ławkach to dobre rozwiązanie PANI Z.(trochę będzie waliło w oczy, ale jak kupimy dobre farby to będzie dobrze)
nadesłała Rzeczka dnia 16-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]z TYMI ŁAWKAMI TO JAKAŚ PARANOJA!
na początku myślałam, że każdy w szkole będzie malował swoje ławki jak chce wydawalo mi sie to genialnym pomyslem, a na kilka czystych kolorów to jest bez sensu!
Nie każdy chce mieć ławke o kolorzenp.żółtym!
nadesłał @-) dnia 16-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Och, ach, nie ma to jak dyskusje o ławkach! Nic nie zostaje, jak tylko strzelić sobie w łeb i paść dramatycznie (na jakąś ławkę)
nadesłał haran dnia 16-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Ja rozumiem że niektórzy chcą malować po ławkach ale czy poprostu nie mogą malowaś u siebie w klasie a nie u nas(Plagiacie) czy to tak wiele sie powstrzymać. Haran wiem że dyskusje o ławkach są szalenie ciekawe ale jak byś się czuł gdybyś siedział w szkole parę godzin skrobiąc i malujac ławki a potem przyszedłby ci taki fajny gość i ci je i pomazał. Jak byś się czuł???
nadesłał Z dnia 16-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]NIECH KAZDY MALUJE LAWKI TAK JAK CHCE ,INNI NIECH NIE NISZCZA I JUZ SKONCZCIE TA FASCYNUJACA ROZMOWE!!!!!
(tak na marginesie zgadzam sie z haranem)
nadesłał - dnia 17-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Wydaje mi się - że nie rozumiesz poroblemu. Możemy skończyć tę dyskusję bardzo chętnie tylko proszę w takim razie przekonaj tych którzy mażą po ławkach aby tego nie robili i wtedy skończy się problem i ta fascynująca dyskusja.
nadesłał Z dnia 17-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]jeśli komuś brakuje ławki na której mógłby sobie pomazać to może postawimy na każdym korytarzu "ławkę do wyżycia się"- każdy będzie mógł sobie po niej pobazgrać, albo pożyczyć na jakąś wyjątkowo nudną lekcje...
nadesłał m-ek dnia 18-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]W naszej szkole NIE ma nudnych lekcji!!!
nadesłał Bosaq dnia 19-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona].......Aleeeeeż ssssssąąąąą.....zzzzzz.......
nadesłał komorów dnia 19-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]m-ek zgadzam się z tobą to naprawdę świetny pomysł w każdej klasie powinna być taka jedna ławka do "wyżycia" się!!!
nadesłał Z dnia 19-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]tak - ale w klasie jest 10 lawek, i nie moze byc dla dwudziestu uczniow tylko jedna..
nadesłał komorów dnia 19-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Buu.....Buuu....Nie ma ciekawszych tematów? Obiło mi się o uszy że nasza szkoła jest szkołą...jak to było??...a wiem! Elitarną! Szczerze mówiąc gratuluje tematu...
nadesłał -- dnia 19-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Czołem, towarzysze! Co nowego na odcinku ławek? Czy potępiliście już dywersantów, którzy po nich mażą? Przypominam, że na ostatnim plenum ławki pomarańczowo - czarne zostały potępione jako wytwór zgniłej, amerykańskiej kultury.
nadesłał haran dnia 19-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Tablica do dowolnego mazania jest już założona (w szatni).
Po za tym ludzie nie wstydźcie się podpisywać swoim imieniem (i nazwiskiem) pod komentarzami, a nie podpisujcie się: ktos, ona,Z etc. etc. Poza tym często zdaża się, jedna osoba wypowiada się pod dwoma nickami, aby sztucznie zwiększyć poparcie swojej wypowiedzi...

nadesłał Piotr Parys dnia 20-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona](sorry ale nie chce zmieniac swojego nicku!)
Tablica-moze i dobry pomysl,ale na lekcjach tablicy nie ma,...w szkole SA nuuudne lekcje (np.no niewazne-jeszcze komus podpadne...)...lawka tez dobry pomysl,ale faktycznie:dla 20 osob jedna lawka?
Hmmmmmm...................
moze znalezc inny sposob wyzycie sie np.rzucanie pomidorami w nauczycieli :-)

nadesłał - dnia 20-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Piotrek zrozum ze ja niechce pisac pod swoim imieniem i nazwiskiem i tak moje poglady sa inne od nauczycieli.I nawet te ktore sam wyglaszalem(na zywo) przysppozyly mi niezlych klopotow!!!!

nadesłał Błajan dnia 20-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Piszecie zeby luczniowie nie mazali w PLAGIACIE tylko u siebie a jezeli uczeń jest z PLAGIATU?
nadesłał Błajan dnia 20-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Piotrowi gratuluję odwagi, innym gratuluję "odwagi" (Pomysł z pomidorami jest ujmujący. A przy tym mądry i nowatorski! Brawo!).

PS. Jakiego rodzaju kłopoty można mieć w związku z głoszeniem poglądów?(Zakładam, że były one głoszone w sposób kulturalny i nie przeszkadzały nikomu w lekcji.)
nadesłała Krzyś Sikora dnia 21-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]To mnie powaliło! Gratuluję "ciętości"
nadesłał głupek dnia 21-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]"Dziekuję". A pytanie w PS zadałem zupełnie poważnie.
nadesłała Krzyś Sikora dnia 21-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Przy ogloszeniu pewnej sprawy ktora oglosila moja klasa stwierdzilem ze ja sie pod tym nie podpisuje i odrazu afera pani wychowawczyni etc.etc.
nadesłał Błajan dnia 21-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Błajan widocznie nie czytałeś wszystkich konentarzy. Już raz była prowadzona rozmowa o tym że u nas w szkole jest demokracja i że jak większość PLAGIATU powiedziała że chce odmalować ławki i nie chce aby były one mazałane i niszczone to ta jedna osoba musi się podporzątkować reszcie!!!
nadesłał Z dnia 21-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Właśnie dlatego nie cierpię demokracji...
nadesłał głupek indywidualistyczny dnia 22-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Drogi Z:
To nie fair, że ktoś swoją ławkę zeskrobie i pomaluje, a potem ktoś mu wysmaruje - zgadzam się.
Ale w wielu klasach widuję ławki, które są piękne, bo są pomalowane markerami! Rozumiem że bazgroły w stylu "x kocha y" mogą nie zachwycać cię, ale bywają również całkiem ładne i ESTETYCZNE bazgroły.
A poza tym: jeśli twoja ławka pozostanie czysta, to dlaczego nie miałby sobie pobazgrać SWOJEJ ławki ktoś inny? Myślałam, że w tej szkole uczniowie mają rozwijać indywidualność...
Widocznie ty, droga PANI Z nie zetknęłaś się z naprawdę ładnie i artystycznie porysowanymi ławkami, ale ja się zetknęłam i bynajmniej nie podzielam twojej opinii na temat pisania po ławkach.
nadesłał !!! dnia 22-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Drogi!!! Ja stwierdzam fakty że w naszej klasie (Plagiacie) było to nieszczęsne głosowanie i że większość klasy uznała że nie chce mnieć nawet ESTETYCZNIE pomalowanych ławek! Dletego własnie inni uczniowie z naszej klasy nie mogą mazać nawet po swoich ławkach! Ja nie spotkałam się z ESTETYCZNYMI ławkami może ktoś mugłby mi wytłumaczyć w takim razie jak wyglądają takie ławki???
nadesłał Z dnia 22-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Problem jest chyba nie tylko taki, czy ławki mogą być pomazane estetycznie, czy nie mogą. Bo przecież jeśli ktoś pomaże SWOJĄ ławkę, nawet estetycznie, to zaraz znajdzie się piętnastu innych (z innych klas), którzy uznają, że na tej ławce wolno mazać. I koniec z estetyką.
nadesłała Krzyś Sikora dnia 22-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]1.Lawki powinny byc pomalowane dowolnie (moze komus sie nie podoba kolor klasowych lawek...)
2.Co mozna robic na nudnych lekcjach jak nie mazac po lawkach
3.Wpisy na lawkach sa b.ciekawe i milo je sie czyta na nieciekawych lekcjach...
nadesłał - dnia 23-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Drogi- chyba rozumiesz że jeśli całej klasie nie podobają się pomazane ławki to nie powinieneś ich mazać. A lekcje są po to by się czegos nauczyć a nie mazać po ławkach.Wpisy może dla Ciebie są ciekawe ale może ktoś nieżyczy sobie aby na jego ławce taki wpis widniał. Dziwie się dlaczego ludzie z naszej szkoły nie mogą tego uszanować!
nadesłał Z dnia 23-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]DrogiZ ja nie mazlam nigdy po lawkach i nie bede mazac, ale to nie zmienia faktu,ze moim zdaniem takie lawki sa ladniejsze.Znam kilka osob ktore podzielaja moje zdanie!
nadesłał - dnia 24-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Nie mażcie, proszę. Często bywam w "kiepskich" szkołach publicznych. I co? Na ławkach takie same bzdury co u nas. Czy nie jesteśmy lepsi?
nadesłał UU dnia 24-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Zgadzam się z UU!!! i proszę nie mażcie po ławkach.
Drogi - rozumiem że takie ławki dla niektórych są ładniejsze ale czy te osoby mogły by nie niszczyć naszych ławek jak muszą coś niszczyć to mogą pisać po tej tablicy w szatni a nie po naszych ławkach!!!



nadesłał Z dnia 24-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Widocznie nie:)
nadesłał - dnia 24-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]a wogole wile z nas chodzilo do jak ty to nazywasz "gorszych szkjol" tyle ze potrafili sie wybic
nadesłał - dnia 24-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]A ja chodziłam do okropnej podstawówki i nikt tam nie mazał po ławkach!!!
nadesłał Z dnia 25-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Kochani mysle ze w szkole najwazniejszy jest pomysl na swoja lawke (wszak spedzamy w niej bywa po 8 godzin dziennie). Jesli chcemy by byla "inna" to droga wolna. A co do formy .... coz kubizm Pabla tez kiedys odbierano jako herezje.
nadesłał pleszcz dnia 26-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Myślę, że jAk już mamy nowe ławki to narazie mamy problem z głowy. Jeszcze nie odnotowaliśmy wielkich szkód i myślę, że będzie dobrze!
nadesłała Rzeczka dnia 26-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Czy zauwarzyliście że nasza dyskusja o ławkach pobiła wszystkich. Najwięcej komentarzy. A tak na serio mam ostatnia proźbę NIE MAŻCIE PO ŁAWKACH!!!
nadesłał Z dnia 26-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Chyba na razie nikt nie maze...CHYBA
nadesłał - dnia 26-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Z tymi ławkami to uważam, że w sumie , ale tak bez kitu i na serio, bez żartów, ostatecznie mówię szkoda mi tych ławek
nadesłał szaman dnia 26-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]lawki to temat nr.1, wiec powinny sie cieszyc, moze trafia do gazet, a tak na serio to moim zdaniem ta sprawa z lawkami to zwyczajna niezgodnosc uczniow.
Kazdy chce czegos innego, i uczniowe nie moga sie zdecydowac, w tym przypadku nawet demokracja nie pomoze!!!
Kazdy, (nawet po tej rozmowie) pojdzie do szkoly i zrobi co chce, ci co musza mazac po lawkach beda mazac, ci co chca mazac,ale chca isc na kompromis beda mazac tylko po swoich lawkach, a przeciwnicy beda dalej przeciwni!
nadesłał - dnia 26-04-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Kolejne wydanie Newsweeka z okadka: Lawki atakuja!!!
U nas w klasie VETO wyczyscilismy (w kazdym razi eniektorzy z nas) lawki. Wszystko bylo fajnie przez jeden likend i pare lekcji w poniedzialek. Potem na 7 lekcji lawki byly juz pomazane, a dokladniej byly na nich rozpisane (hem... trudne) zadania matematyczne (chyba) o Jasiu i (napewno) o Agatce. Z tego co wiem, to nasz wychowawca porozmawial z matematyczka majaca lekcje w naszej klasie, zeby zwrocila na to uwage, w skutek czego nastepnego dnia (mamy na 2 pierwszych lekcjach matematyki) pojawily sie kolejne zadania... Lawki trzeba bylo czyscic, a my bylismy wsciekli (w kazdym razie niektorzy).
Na ostatniej godzinie wychowawczej zastanawialismy sie czy nie pomalowac nie warto byloby je jakos, ale doszlismy do wniosku, ze nawet jak bedzie ladnie, to bedzie ladnie na krotko i dotego niepraktycznie! Takie niepomalowane lawki latwo wyczyscic jak ktos stwierdzi, ze beda sluzyly za dobra kartke. W niektorych klasach, mimo, ze lawki zostaly ladnie pomalowane juz sa pobazgrane, a wtedy taka klasa ma problem, bo jedynym sposobem zeby znowu byla (naprawde) ladna lawka, jest zdrapanie farby i nalozenie nowej warstwy! TO JEST BEZ SENSU!!! Mamy tablice do mazania (dzieki Piotrkowi... THX) to po co mazac polawkach?
nadesłał Kasik dnia 07-05-2002
[tożsamość niepotwierdzona]Nie czytałam wszystkich komentarzy w tym Newsie, ale uważam, że mazanie po ławkach to skandal i doskonale wiem, co czuje Plagiat. Tylko z tą różnicą, iż Pastwisko wiedziało, która klasa nam pomazała ławki...
Jeszcze raz powtarzam - powinny może być nawet kary w postaci bednarów za mazanie ławek - w końcu jest to amanie regulaminu (szanuj mienie szkoły blablabla), a poza tym ofiary (myślę o klasie, nie ławkach, choć przecież ławki też cierpią) są po takich incydentach niezwykle zasmucone.
NO!
nadesłała Finka dnia 23-12-2003, 17:10

D  O  D  A  J    K  O  M  E  N  T  A  R  Z
Aby dodać komentarz zaloguj się lub napisz jako gość. Zalogowanie się jest wysoce zalecane.

UWAGA! Prawdopodobnie posiadasz już konto przy pomocy którego możesz się zalogować. Szczegóły...
BednarSzok.pl 1999 - 2006
Pewne prawa zastrzeżone